Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

minimaal gewichtsverlies

  • Ton

    hoi Hoi

    in april een maagbandje laten plaatsen. Alles goed verlopen dus ik kon gaan beginnen. de eerste 10 kg gingen als een trein. Daarna ben ik stil blijven staan. Heb al 2 keer bij laten spuiten en zit nu op 6. Heb het gevoel dat ik nog steeds veel te veel kan eten. let ook niet echt op wat ik eet alleen geen chipsen dat soort vette troep. Kan volop bbq'en of salades eten. Alleen bij fruit heb ik soms het gevoel dat ik een iets te grote hap heb genomen. herkent iemand dit

    Groet. Ton

  • miranda

    Hoi Ton,

    Ik heb nu 6 weken mijn bandje en er zijn nu bijna 12 kilo's af.

    Die gingen idd heel snel, ik sta nu ongeveer een week stil maar ik word woensdag voor de eerste keer bijgespoten en hoop dat het dan weer beter gaat.

    Ik heb ook steeds meer honger en kan steeds meer eten.

    Ik had dat niet zo snel verwacht.

    gr miranda

  • vonnutje

    hoi,

    ik heb dat ook gehad bleef alng steken op een gewicht ben toen naar zkh gegaan voor slikfoto. toen bleek inderdaafd de opening te wijd. zit nu op 7.5 ml gaat stukken beter.

    ik eet ook vanalles behalve chips, dus let wel op maar wil ook wekl blijven leven

    yvonne