hallo allemaal

ik heb gisteren model gezeten bij een workshop voor injectable artsen dit was bij praktijk Gabriels.Er was een arts uit Belgie die over de hele wereld de nieuwste technieken laat zien op het gebied van injectables. Hij spoot op mijn jukbeen wat voluma in en het resultaat was verbluffend, de rimpels naast je ogen die je met botox niet weg krijgt waren weg dit doordat de huid wat strakker komt te staan en daardoor wat gelift wordt.ik heb nogal een rond gezicht maar door deze techniek worden de jukbeenderen wat benadrukt en zie je duidelijkere lijnen, heel subtiel maar heel mooi.Ik ben echt onder de indruk. De artsen bij praktijk Gabriels passen deze techniek ook al lang toe, maar deze arts had weer een nieuwere manier van prikken.Ik voelde ook echt helemaal niet, een hele rare gewaarwording.Het fijne van dit middel is dat als het niet bevalt het ook weer verwijdert kan worden. Ik ben heel tevreden over deze praktijk en raad iedereen dit aan…Ik ben wel blij dat de artsen van praktijk Gabriels dit ook doen want dan hoef ik niet helemaal naar Belgie.dit middel blijft een jaar tot anderhalf jaar zitten.

afz Sunny