Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

maagband ,,het begin

  • debbie

    halloo iedereen ,

    afgelopen maandag ..28 febr.. moest ik dus voor het eerst naar bariatrisch centrum in bergen op zoom voor het informatie gesprek.

    nou dit is goed verlopen en volgende week vrijdag …11maart…heb ik mijn tweede afspraak , dit is dus het intake gesprek met iedereen appart.. dieetiste..dokter ..enz…. en dan krijg ik meteen te horen welke operatie ze gaan uitvoeren bij me en wanneer,, dus gelijk een datum..

    het komt steeds dichter bij ,, eindelijk

    ( vind het wel heel spannend )

    groetjes debbie

  • margriet

    hoi,

    Heel spannend allemaal lijkt me,erg knap van je dat je de stapt hebt gezet. Ik zit ook al tijden te denken om dat te doen maar zie er als een berg tegen op. Dinsdag naar huisarts en dan krijg ik een verwijzing mee voor ook een maagbandje. Het ergste lijkt de operatie en het bijspuiten. Maar zie erg uit naar de persoon die ik daadwerkelijk ben die verstopt zit onder die laag vet.

    Heel veel sterkte gewenst.

    Groeten Margriet

  • angela

    hoi debbie,

    Wat spannend allemaal he. Ik ben begonnen met het maagbandje aanvragen nov 2010.

    Toen heb ik de eerste week van november mijn eerste afspraak gehad bij de obesitaskliniek.

    Mijn 2e gesprek heb ik 14 dec 2010 gehad.eind januari hoorde ik van de vitalys kliniek dat ik hem kreeg.

    Helemaal door het dolle natuurlijk. 1 maart gesprek gehad met de arts en vandaag te horen gekregen dat

    ik volgende week dinsdag geholpen word. hoe was jou gesprek 11 maart

    groetjes angela

  • sandra

    Hallo

    Ik zou ook graag een maagband willen ik weeg 100kg en ben 1.63 groot kom ik in aanmerking.

    Ik heb zoveel geprobeerd ik val gewoon niet af.

    ik sport ik eet weinig, ik heb gebodystyld, tabletten ,dieeten alles geprobeerd wie weet of ik in aanmerking kom????????